Samsung Galaxy Note 9 Haberleri

Samsung Galaxy Note 9 kamerası ne kadar kaliteli?
Bu videomuzda Samsung Galaxy Note 9 ön ve arka kameralarına bakıyoruz. Telefonun kameraları ile ilgili merak ettiğiniz her şey burada.
Yayın Tarihi: 05-12-2018 16:42
Mate 20 Pro ile Galaxy Note 9 kamera karşılaştırması!
Huawei Mate 20 Pro ile Samsung Galaxy Note 9 kameralarını karşılaştırdık. İşte örnek fotoğraf ve videolu karşılaştırma.
Yayın Tarihi: 03-11-2018 11:25
Samsung Galaxy Note 9 için güzel haber
Samsung'un yeni akıllı telefonu Galaxy Note 9, bugün müthiş bir haberle gündemde. Samsung Galaxy Note 9'un Türkiye satış fiyatında indirime gidildi. İşte Samsung'un son bombasıyla ilgili detaylar...
Yayın Tarihi: 15-10-2018 10:26
Samsung Galaxy Note 9, Galaxy S9+’ı geride bıraktı
Samsung Galaxy Note 9, DxOMark kamera testinden aldığı skorla etkilemeyi başardı. HTC U12+ ile aynı puanı alan Note 9, Galaxy S9+’ı geride bıraktı.
Yayın Tarihi: 12-09-2018 09:36
Samsung Galaxy Note 9 DxOMark puanı belli oldu!
Fotoğraf çekebilen cihazları kamera özelliklerine göre sıralayan DxOMark, Samsung Galaxy Note 9 puanını açıkladı.
Yayın Tarihi: 11-09-2018 17:18
Fortnite Mobile telefon desteğini genişletiyor
Yılan hikayesine dönen Fortnite Mobile oynayabilen telefonların sayısı artıyor.
Yayın Tarihi: 08-09-2018 15:55
Samsung Galaxy Note 9 alana Gear VR hediye!
Galaxy Note 9’da ortaya çıkan Gear VR sorunu, Samsung'un ücretsiz adaptör dağıtmasına sebep oldu.
Yayın Tarihi: 28-08-2018 11:25
Galaxy Note 9 soğutma sistemi ile ilgi çekiyor
Samsung’un Galaxy Note 9 modelinde oyun performansını arttırmak için kullandığı sıvı soğutmalı bakır boru sisteminin yapısı ortaya çıktı. İşte detaylar.
Yayın Tarihi: 25-08-2018 15:33
Galaxy Note9 ’a bu değişim kampanyası ile sahip olun
Samsung Galaxy Note9 , Samsung mağazalarında, Samsung Online Mağaza’da ve kampanyaya katılan yetkili satış noktalarında yapılan değişim kampanyası avantajlarıyla yeni sahiplerine kavuşuyor.
Yayın Tarihi: 21-08-2018 10:12
Samsung Galaxy Note 9 kutusundan çıkıyor
Samsung’un yeni amiral gemisi modeli Galaxy Note 9, test merkezimize ulaştı. Biz de incelemeye geçmeden önce sizlerle birlikte bir kutu açılış videosu çekelim istedik.
Yayın Tarihi: 16-08-2018 09:04
Samsung bombayı patlattı! İşte Note 9'un özellikleri ve fiyatı!
Samsung Galaxy Note 9 fiyatı belli oldu
Bu akşam resmi olarak tanıtılacak olan Samsung Galaxy Note 9 cep telefonunun Türkiye fiyatı ortaya çıktı.
Yayın Tarihi: 09-08-2018 13:52
Galaxy Note 9 sahipleri 15 bin V-Bucks kazanacak
Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy Note 9’u satan alanları özel Fortnite hediyeleri bekliyor. Epic Games, Note9 alacakları sevindirecek bir açıklama yayınladı.
Yayın Tarihi: 07-08-2018 07:30
Galaxy Note 9 ön siparişte!
Samsung, 9 Ağustos’ta tanıtacağı yeni amiral gemisi modeli Galaxy Note 9 için şimdiden ön sipariş almaya başladı. İşte konu hakkındaki detaylar.
Yayın Tarihi: 04-08-2018 10:11
Samsung Galaxy Note 9 yanlışlıkla ön siparişe açıldı!
Samsung Galaxy Note 9 yanlışlıkla ön siparişe açıldı. Üstelik Samsung'un sitesinde.
Yayın Tarihi: 03-08-2018 11:58
Fortnite destekli Android telefonların listesi!
Samsung Galaxy Note 9 ile tanıtılacak olan Fortnite’ın diğer hangi Android telefonları destekleyeceği de üç aşağı beş yukarı belli oldu. İşte Fortnite destekli Android telefonların listesi!
Yayın Tarihi: 31-07-2018 08:38
Galaxy Note 9 böyle görünecek
Tanıtımına bir aydan az bir süre kalan Galaxy Note 9’un bu kez de resmi render görselleri basına sızdırıldı. Telefon, selefine özellikle ön taraftan fazlasıyla benziyor.
Yayın Tarihi: 12-07-2018 09:25
Şimdi anlaşıldı: Galaxy Note 9’daki yatay kameranın sebebi belli oldu!
Sızdırılan görsellerinde yatay arka kamera tasarımına sahip olan Samsung Galaxy Note 9’un neden bu tasarım ile geleceği belli oldu. Görünüşe göre yatay kamera tasarımının arkasında Samsung’un Galaxy Note 9’u daha fazla kullandırtma çabası var.
Yayın Tarihi: 13-06-2018 19:20
Önü aynı arkası farklı: Galaxy Note 9’un yeni görselleri sızdırıldı!
Samsung’un Ağustos ayında piyasaya sürmesi beklenen akıllı telefonu Galaxy Note 9’un resmi olabilecek yeni görselleri sızdırıldı. Görsellere bakılırsa Galaxy Note 9 Galaxy S9+ gibi bir tasarımla gelecek ama bir farkla Galaxy S9+’tan ayrılacak.
Yayın Tarihi: 08-06-2018 23:25
Samsung Galaxy Note 9'un tasarımı değişiyor!
Samsung, tanıtım öncesi aldığı karar ile Galaxy Note 9 tasarımında değişiklik gerçekleştirecek.
Yayın Tarihi: 04-06-2018 11:37